Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Wyszukiwarka

Procedura reklamacyjna

Procedura reklamacji

Jeśli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub jest uszkodzony, możesz skorzystać z procedury reklamacyjnej. Wystarczy wykonać kilka prostych kroków.

1. Zgłoszenie reklamacji

Aby zgłosić reklamację, prosimy o wysłanie e-maila na adres sklep@elmechkepno.pl. W wiadomości podaj:

  • Imię i nazwisko
  • Numer zamówienia
  • Nazwę reklamowanego produktu
  • Dokładny opis wady lub problemu
  • Preferowany sposób rozwiązania reklamacji (np. wymiana, zwrot pieniędzy, naprawa)

2. Odesłanie produktu

Po zgłoszeniu reklamacji prosimy o odesłanie produktu na adres:

Elmech Sp. Z O.O.
ul. Dębowa 3
55-040 Tyniec Mały
Polska

Wraz z produktem dołącz wydrukowany i wypełniony formularz reklamacyjny.

3. Rozpatrzenie reklamacji

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. O decyzji poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie.

Pliki do pobrania:

Kontakt

Jeśli masz pytania dotyczące reklamacji, skontaktuj się z nami:

Telefon: 577 077 401

E-mail: sklep@elmechkepno.pl

Witryna stworzona na platformie