Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Wyszukiwarka

Procedura zwrotu lub wymiany

Procedura zwrotu lub wymiany

Jeśli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz skorzystać z procedury zwrotu lub wymiany. Wykonaj poniższe kroki, aby sprawnie przejść przez proces.

1. Sprawdzenie warunków zwrotu lub wymiany

W przypadku chęci zwrotu lub wymiany produktu, upewnij się, że spełniasz poniższe warunki:

  • Produkt nie został użyty ani uszkodzony.
  • Posiadasz oryginalne opakowanie produktu.
  • Wniosek o zwrot lub wymianę składać należy w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

2. Zgłoszenie chęci zwrotu lub wymiany

Aby zgłosić chęć zwrotu lub wymiany, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta na adres e-mail: sklep@elmechkepno.pl. W wiadomości podaj:

  • Imię i nazwisko
  • Numer zamówienia
  • Nazwę produktu, który chcesz zwrócić lub wymienić
  • Powód zwrotu lub wymiany (opcjonalnie)
  • Preferowany sposób rozwiązania (zwrot pieniędzy lub wymiana na inny produkt)

3. Odesłanie produktu

Po akceptacji Twojego zgłoszenia, prosimy o odesłanie produktu na adres:

Elmech Sp. Z O.O.
ul. Dębowa 3
55-040 Tyniec Mały
Polska

Wraz z produktem dołącz formularz zwrotu lub wymiany (formularz możesz pobrać poniżej) oraz dowód zakupu.

4. Rozpatrzenie zwrotu lub wymiany

Po otrzymaniu zwróconego produktu, dokonamy jego weryfikacji w ciągu 14 dni roboczych. Następnie, jeżeli spełnione zostały wszystkie warunki, otrzymasz zwrot pieniędzy lub wymieniony produkt.

Pliki do pobrania:

Kontakt

Jeśli masz pytania dotyczące zwrotu lub wymiany, skontaktuj się z nami:

Telefon: 577 077 401

E-mail: sklep@elmechkepno.pl

Witryna stworzona na platformie